Ilmu hikmah Rombak Jasad


Assalamualaikum..

Aku nak kongsi kat korang semua tentang satu ilmu yang cukup besar kegunaanya. Seorang sahabat yang mengajarkan kepada aku dan aku akan mengajarkan kepada korang. Ilmu ini dipanggil ilmu rombak jasad. Kenapa kena bagi nama rombak jasad tu aku tak tahu lah.

Bagi mereka yang masalah yang berkaitan dengan badan korang seperti nak tambah tinggi, nak gemukkan badan, atau mereka yang dah takda gigi tapi nak gigi baru, atau yang mukanya berparut sampai tak hensom pastu nak hilangkan kesan parut tu agar lebih macho dan lain-lain lagilah. Samapikan sapa-sapa yang ada masalah syahwat boleh guna ilmu ni. Kalau korang pakar ilmu ni korang boleh buka klik dah hehehehehehehe.

Caranya mudah saja. Korang kena berpuasa sunnat selama 9 hari berturut-turut. Puasa betul-betul tau bukan puasa yang yok, pagi-pagi buka periuk. Kalau puasa tu gereti korang takan dapat ilmu ini. Selepas tu korang baca ayat ini :

“Bismillaahirrahmaanirrahiim. Alladzii kholaqoka fasawwaaka fa’adalaka. Fii ayyi shuurotin maa syaa-a rokkabaka. Robbi innii as’aluka (sebutkan apa yang korang hajatkan. Contohnya aku nak tinggi 3 inci lagi) bini’matim minalloohu.”

Korang baca sebayak 21x setiap selasai solat fardhu dan sebanyak 313x setiap selesai solat tahjud. Tapi perlulah aku ingatkan jangan solat time nak menuntut ilmu ini ja. Biarlah solat tu dijaga selama-lamanya, barulah berkat segala ilmu. InsyAllah dengan izin Allah selepas 100 hari korang akan Nampak perubahannya. Yang penting korang hendaklah yankin dengan kuasa Allah.

So apa lagi cubalah. Mana tahu korang nak lebih hensom atau lebih cantik. 

Wallahualam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...