Menaikkan nafsu wanita (ngirik)


Aku kongsi kat korang ini bukan aku nak korang buat dajjal dengan orang lain ok. Aku setakat kongsikan saja sebagai pengetahuan. Tapi kalau korang nak cuba juga korang tanggung sendiri akibatnya.

Aku belajar ilmu ni kat satu orang tua yang kira hebatlah. Isterinya 4 orang dan semua tinggal serumah. Hebat tak orang ini. Bukan calang-calang orang tau yang dapat buat macam ni. Dahlah kawin 4 pastu semua bininya tinggal serumah lagi. Bertuah hidup.


Ilmu ini katanya digunakan untuk menaikan nafsu wanita dari jarak jauh. Tak perlu sentuhan pun kalau kat sabah orang panggi “NGIRIK” kat tempat lain tak tahu pula aku namanya. Aku tak pernah lagi nak cuba ilmu ini. Bukan apa takda lagi sasaran yang sesuai hehehehehehehe.

Untuk jalankan ilmu ini korang kena sediakan 1 biji lada sula, kalau tiada korang boleh gunakan macis kayu kalau tiada juga korang gunakanlah kuku Koran ja. Tapi untuk kesan yang cepat gunakan lada sula. Syarat lain korang mensti dapat bertentang mata dengan wanita sasaran korang, Maknanya wanita tu mesti ada depan korang. Sambil Koran gentel lada sula tu guna ibu jari dan jari telunjuk Koran baca dalam hati ayat ini ;

Qul yuhyiihalladzi annsya, ahaa awwala marroh, wahuwaa bikulli kholqin’aliim.       

Pendek saja ayatnya. Senang korang ingat. (kalau pasal buat jahat cepat ja korang hafal) Sebelum korang baca ayat tersebut korang niatkan dalam hati untuk membangkitkan nafsu birahi wanita tersebut setelah itu tumpukan sepenuh kosentrasi anda kepada wanita tersebut sambil anda mengetel lada sula.

Lama kelamaan wanita tersebut akan terbit birahinya, vaginanya akan tersa gatal dan berair. Sekiranya di teruskan ia akan membuatkan wanita tersebut sangat terangsang. Selamat mencuba tapi tolong aku ya dengan klik iklan yang ada kat blog aku ini. Untuk kaum hawa jangan marah ya..nanti aku ajar korang pula macam mana nak menangkis ilmu ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...