Doa Pandang Tak Jemu


Assalamualaikum…

Korang nak ka aku ajarkan satu doa yang bila korang amalkan orang takkan pernah jemu memandang korang. Tentu korang nak kan. Dah jadi lumrah manusia sentiasa suka jadi perhatian betul tak. Tapi para mengamai ilmu ini akan mendapat godaan yang cukup dasyat. Rata-rata orang yang meminati anda adalah tediri dari isteri orang dan juga kekasih prang. So pandai-pandailah korang tepis ya. Nanti tak pasal-pasal ada yang lebam biji mata.


Ilmu ini amat sesuai untuk korang guna bila korang nak pegi temuduga. Biar penemuduga tu akan respek kat korang. Jadi senanglah korang kena terima untuk bekerja. Murah rezeki. Korang pun bolehlah tolong aku klik iklan aku kan…

Cara amal ilmu ini taklah susah sangat. Cuma korang perlu baca doa ini apa bila hendak keluar rumah kemudian tiupkan kedua tapak tangan anda lalu usapkan keseluruh badan anda yang tercapai oleh tangan ja lah. Kalau tak sampai tak perlu paksakan.

Doanya begini :

Nur kucinta tiada berubah
Cahaya Allah Cahaya Muhammad
Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

Pendek saja pun doanya. Tentu senang nak hafal. Korang cubalah dan korang tengok sendiri hasilnya. Korang akan disayangi oleh semua makhluk yang memandang anda.  Namun apa yang berlaku adalah kehendak Allah. So korang jangan kecewa kalau tak berhasil. Korang cuba lagi. Pastikan niat korang ikhlas semata-mata kerana Allah. Bukan nak tunjuk power atau saja-saja nak mengurat anak dara orang. 
Terima Kasih sahabat.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tq sahabat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...