Amalan Membina Keberanian Diri


Assalamualaikum…

Rasa-rasanya dah 4 hari aku tak update blog. Kesibukan tugas dalam mencari rezeki membataskan waktu aku untuk berhadapan dengan computer. Rasa rindu juglah ingin menaip di laptob buruk kesayagan aku ini.

Setelah lama tak update, otak pun agak buntu nak post tentang apa kali ini..? emmmmm aku rasa ada baiknya aku post tentang satu amalan yang boleh membina keyakinan diri. Amalan ini penting juga bagi mereka yang tugasnya sentiasa berhadapan dengan orang ramai. PRU pn dah dekat manalah tahu calon-calon YB nak cuba meningkatkan keyakinan diri mereka. Hehehehehehehe


Amalan ini mudah saja, sebab korang tak perlu nak ambil masa yang lama untuk mengamalkannya. Kira korang “plug and play” ja. Caranya korang baca ayat Kursi dalam bilangan ganjil. Takan angka ganjil pun tak tahu…contohnya bila korang rasa gemuruh  bila nak bagi ucapan depan orang ramai, korang bacalah ayat Kursi sampai hilang darah gemuruh tu. Begitu jugalah kalau korang ada fobia. Korang baca saja ayat Kursi ketika korang berhadapan fobia korang tu. InsyaAllah akan hilanglah fobia korang tu malah akan timbul perasaan berani dalam diri korang.

So apalagi jangan tunggu sampai korang bergegar kepala lutut sebab takut menguasai korang. Korang cubalah amalan ini. Aku nak minta tolong sikit ni. Hehehehe tolong klik iklan adsniaga aku. Terima kasih sahabat.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...