Halimunan


Assalamualaikum..

Korang pernah terfikirkah untuk jadi halimunan macam cerita Halowman tu. Hehehehehehe jangan bohonglah kalau korang cakap tak nak. Banyak yang korang boleh buat kalau korang boleh buat. Tapi janganlah buat benda jahat. Korang ni kalau ada kelebihan sikit asyik nak menyakat orang ja.

Kalau korang nak aku boleh kongsikan kat korang ilmu halimunan. Tapi jadi atau tak semua terpulang kepada Allah. Aku sendiri tak pernah cuba ilmu ini. Ilmu ini aku dapatkan dari sorang rakan yang bergiat dalam dunia kebatinan. Tapi tak tahulah pula aku dia dah pernah cuba atau tak ilmu ini.

Kalau korang berminat korang baca ayat ini :

Bismillahirrahmanirrahim.
Asyhadu Allah Ilahaillah Muhammaddur rasulullah.
Innama amruhu iza arada-syai an ay-yakula lahu kun-fayakun.
Hilang lesap umpama asap,
Ghaib aku bagai malaikat,
Kun fayakun,
Zat Allah meliputi sekalian tubuhku.
Asyhadu Allah Ilahaillah Muhammaddur rasulullah.
Allah!

Aaaa tunggu dulu. Korang ingat korang boleh halimunan kalau dah baca jampi ini. Korang jangan mimpilah. Ada lagi syaratnya yang perlu korang penuhi. Korang hanya boleh guna ilmu ini apabila terdesak. Contohnya apabila korang berjumpa dengan musuh korang, baca ayat di atas sambil dirikan lidah korang ke atas dan berniat dalam hati agar terlindung dari pandangan musuh.Yang paling penting korang kena yakin dengan kuasa Allah. Insya Allah makbul

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...