Mengesan Kehadiran Makhluk Ghaib


Assalamualaikum…

Kali ini aku nak kongsi kat korang bagaimana nak mengesan kehadiran makhluk ghaib. Cara ni aku dapatkan dari sahabatku Adi BPC. Dia dengan teamnya memang aktif dengan gerakan-gerakan paranormal macam seekers la. Korang sebut saja kat mana tempat yang ada hantu gerenti dorang datang. Tak tahulah aku kenapa suka sangat dorang meneroka alam mistik ni. Katanya mencari pengalaman baru. Hehehehehe buat korang yang ada hobi yang sama, aku kongsikan korang satu teknik untuk mengesan kehadiran makhluk ghaib.

Teknik hanya membolehkan korang mengesan kehadiran makhluk ghaib tapi korang tak Nampak pun mkhluk tersebut. Nantilah aku tanyakan kat geng BPC kalau-kalau dorang ada cara untuk melihat makhluk ghaib ni.

Cara mudah saja, korang baca Surah Yaasin ayat ke 61 selepas tu korang tiupkan kat tapak tangan korang. Setelah itu korang halakan tapak tangan korang ke tempat-tempat yang korang rasa makhluk ghaib tu ada. Cuba scan atau cuba rasa kat tapak tangan tu kalau ada korang rasa ada panas, atau rasa seperti di cucuk jarum ataupun seperti ada aliran elektrik kat tapak tangan korang maknanya kat kawasan tersebutlah ada makhluk ghaib.

So selamat mencuba.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...