Cahaya Nabi Yusuf


Rasanya terlalu lama aku tidak menulis dalam bolg ini...Maklum sajalah bukan senang untuk mengumpul ilmu-ilmu sebegini. Ilmu-ilmu ghaib ini kalau tak dicari betul-betul tak jumpa punya. Tapi kerana minta aku teruskan juga mencari, mujurlah aku ramai kawan yang boleh bekongsi pengetahuan.

Kali ini aku nak kongsi satu ilmu ghaib yang aku dapat dari seorang rakan di selatan tanah air. Ilmu ini di kategorikan dalam ilmu pengasih kerana manfaat dari ilmu ini adalah untuk mengikat dan mengeratkan lagi tali kasih antara anda dengan kekasih atau isteri anda.


Menurut sumber ilmu ini bernama Cahaya Nabi Yusuf. Untuk mengamalkan ilmu cahaya Nabi Yusuf anda kena membaca mantera ini :

Bismillahirahmanirrahim
Inna kulli syi inqadir
berkat cahaya Nabi Yusuf pada wajah ku
berkat kehebatan Syaidina Ali radiallahu anhu
berkat kemuliaan Nabi Muhammad Sallallahu 'Alaihi Wasallam
Siapa melihatku tolong ambilkan (sebut namanya)

Lailahaillah Muhamdur Rasulullah

Bacakan saya mantera ini ketika hendak keluar rumah atau ketika hendak bertemu dengannya. Insyaallah berkesan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...