Aura Tenaga Dalam Asma Husna


Asslamualaikum…

Kepada pengemar ilmu kebatinan kali ini aku nak kongsi satu info iaitu macam mana hendak menigkatkan tenaga dalam Asma Husna. Aku rasa ramai yang dah tahu terutama yang dah tahap master tu. Tapi takpalah kita kongsikan juga. Ilmu tak baik disimpan. Tidak akan bekembang tu ilmu kalau disimpan saja. Baik dikongsikan untuk kebaikan.

Korang tahukah apa itu tenaga dalam. Kalau korang tahu oklah tapi bagi yang tak tahu, tenaga dalam ialah satu energi yang terpendam dalam diri manusia. Korang pernah tengok cerita dragon ballkan. Goku jadi kuat sebab tenaga dalamnya yang dah dipertingkatkan hinggakan dia boleh jadi super saiya ke 4. Begitulah serba sedikit tentang tenaga dalam. Kalau nak tahu lebih lanjut korang cari kat laman blog kawan aku www.beaufortparanormal.blogspot.com kat sana dia ada cerita tentang tenaga dalam.


Aku cuma nak kongsi macam mana nak aktifkan tenaga dalam Asma Husna. Sebabnya aliran tenaga dalam ni pun ada perlbagai ada yang guna zikir, ada yang guna teknik pernafasan malah yang jahat tu dorang guna perantara jin untuk aktifkan tenaga dalam dorang.

Untuk tenaga dalam Asma Husna ni korang hanya perlu puasa 7 hari dimana puasa terakhir jatuh kepada hari jumaat. Hari terakhir tu korang tak boleh tidur hingga sampai jam 7 pagi hari ke esokannya. Sepanjang tempoh berpuasa tu korang baca surah al-Hasyr ayat 21-24 sebayak 11 kali setiap solat fardu. Kalau korang tak tahu ayat al-hasyr korang carilah dalam Al-Quran takkan semua aku nak bagikan. Usahalah sikit biar berkat tu ilmu.

Bila korang dah tamatkan tempoh puasa korang dah dikira mempunyai tenaga dalam Asma Husna dengan izin Allah. Kalau korang nak guna tenaga dalam tesebut cukup korang baca surah al-Husyr sekali saja.

Itu saja mudahkan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...