Ilmu Gerak Khadam

Koarang masih ingatkan posting aku terdahulu. Aku pernah kata ilmu perndinding ni banyak jenis. Aaaaa kali ini aku nak kongsi satu lagi ilmu pendinding diri. Tapi ilmu ini ada pantangnya. So korang kena hati-hati dalam mengamalkan ilmu ini.

Ilmu ini dikenali sebagai Ilmu Gerak Khadam. Ilmu ini bertujuan untuk membantui kita dalam urusan seharian kita selain dapat melindungi kita dari sebarang ancaman. Ilmu ini akan memberikan kita khadam peribadi yang akan bertindak sebagai pembantu dan juga sebagai bodyguard kita. Namun begitu pantang bagi pengamal ilmu ini melakukan dosa besar seperti berzina, mencuri, minum arak, menyekutukan Allah dan sebagainya. Sebaik-baiknya dosa-dosa kecil pun hindarilah juga. Sekiranya pantang ini dilanggar, khadam yang ada bersama anda akan menghentam anggota badan yang melakukan dosa. Kalau Korang berzina korang bayanglah sendiri apa yang di hentam oleh khadam tersebut.

Begini cara mengamalkan ilmu Gerak khadam :


“ Alfatihah…(sebutkan niat)…kehadrat sayyidina kekasih kami Rasulullah Muhammad SAW bin Abdillah, dan kepada istri-istri beliau, dan anak keturunanya serta seluruh keluarganya dan kepada para Nabi dan Rasul dan semua keluarga mereka dan semua shahabat-shahabatnya.Kemudian ditujukan kepada semua Malaikat yang menjaga hari, dan kepada semua Malaikat yang dekat kedudukannya kepada Allah, kemudian kepada semua Rijal Ghoib dimanapun berada baik yang berada disebelah timur bumi sampai sebelah barat, baik dilautan maupun didaratan. Kemudian kehadirat Pemimpin kami Al-Muhajir Ilallah Ahmad bin Isa, juga kepada Sayyidina Al-Faqihil Muqaddam Muhammad bin Ali Ba ‘Alawi, kepada Sayyidina Al-Habib Abdurrahman bin Muhammad Asseqaf, dan Habib Abdullah bin Alwi Al-Haddad shohibur Ratib, juga untuk Habib Alwi bin Ahmad Bahsin. Kemudian kepada kehadirat Al-Ustadz Al-Habib Ahmad bin Alwi Bahsin. Kemudian juga kepada ……………………( sebut nama yang ingin sedekahkan fatiha ). Al-Fatihah khas kepada semua mereka yang wafat dari orang-orang muslim seluruhnya, Sesungguhnya Allah menolong mereka dengan Rahmat dan Ampunan dan menempatkan mereka di surga dengan rahmatNYA.Aku meminta pertolongan dengan sebab keberkahan Alfatihah dan mereka yang tersebut karena sesungguhnya Allah menyampaikan maksud kami dan mengabulkan hajat kami serta memberikan keselamatan atas kami dari keburukan jin dan manusia serta orang-orang yang berniat buruk pada kami.Dan kehadirat Nabi Muhammad SAW. AlFatihah.”

Akucadangkan korang masukkan nama korang sendiri dalam senarai orang yang korang fatihakan. Selepas itu korang baca pula ayat ini.

Bismillahirrahmannirrahiim
Asyhaduan laa ilaha ilallah wa Asyhaduanna muhammadur Rasulullah
Ya Allah Maha Suci Allah
Serahkanlah diriku atas pimpinan Allah berilah aku kebesaran-MU, aku ingin jadi orang yang benar.
Berilah gerak kekuasaan yang tidak disengaja,gerak…gerak…gerak…
laa ilaha ilallah muhammadur rasulullah
Bismillahirrahmannirrahiim
Asyhaduan laa ilaha ilallah wa Asyhaduanna muhammadur Rasulullah
Ya Allah Maha Suci Allah.
Tunjukkanlah dosa-dosaku,aku bertobat
laa ilaha ilallah muhammadur Rasulullah
Korang baca ayat-ayat tersebut setiap kali selepas solat samapi koarang rasa ada energi yang meresap masuk kedalam badan koarang. Korang turuti saja hala tuju energi tersebut. Semasa koaran mengamal ilmu ini hendaklah dalam keadaan duduk. Bila korang dah dapat kontrol energi tersebut maknanya korang dah Berjaya mendapatkan ilmu gerak khadam untuk itu memadailah koarang baca ayat di atas setiap selesai solat isya ataupun pada waktu tengah malam. Ingat pantangnya jangan korang menyesal  bila dah langgar pantan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...