Pengasih Kapur Senafas


Assalamualaikum..

Jumpa lagi kita dalam entry baru. Kali ini aku nak kongsi salah satu yang sering menjadi perhatian orang terutama lelaki. Apa lagi kalau bukan ilmu pengasih. Ramai sangat yang bertanya kat aku adalagi ka ilmu pengasih yang aku tahu. Aku jawab banyak tapi aku tak tahu. Hahahahahahaha. Tapi untuk tidak mengahmpakan puaslah aku belek buku kitab-kitab lama dan juga baru. Puas jugalah bertanya kat oaring-orang yang terbukti pakar dalam bidang ni akhirnya aku terjumpalah ilmu ini.

Ilmu ini orang gelar ilmu Pengasih Kapur Senafas. Dah nama pengasih korang mesti tahukan apa tujuannya. Aaaa semestinya untuk memikat orang. Tapi jangalah salah guna. Mentang-mentang tahu ilmu pengasih abis semua perempuan korang bagi ilmu ni. Bagilah can orang lain. Orang lain pun nak kawin juga. Lagipun korang Cuma boleh kawin sampai empat ja.


Korang tak perlu risau dengan ilmu ini kerana tiada unsur syirik didalamnya. Lagipun aku memang taknak belajar ilmu-ilmu syirik ni. Dalam semua ilmu ghaib yang konsikan takada yang berunsur syirik. InsyaAllah semoga Allah sentiasa melindungi aku dari ilmu syirik ni.

Untuk ilmu Pengasih Kapur senafas, korang ambil sedikit kapur makan (bukan kapur tulis aaa) lepas tu korang letak kat atas tapak tangan. Selepas tu korang baca ayat ini 7x :

“la yatakallamu na illa man azhinalahurrahman nu wa qaala showaaba”

Setelah itu tahan nafas selama mungkin kemudian baru hembus kearan gadis idaman korang. InsyaAllah dengan izin Allah dia akan tertarik dengan korang. Tak perlulah korang hembus depan-depan gadis tu nanti tak pasal-pasal korang dihambat dengan paying. Ada member aku tanya kalau tak ada kapur boleh guna benda lain ka.? Dah namanya Pengasih Kapur Senafas jadi gunalah kapur takkan nak guna tepun tu dah jadi ilmu pengasih tepung senafas. Mana mujarab betul tak.
Wallahualam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...